مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:352023-02-28اجتماعي

  ضرورت تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان 


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: معلمان و مربیان تربیتی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دانش آموزان تبیین کنند تا دسیسه های دشمن خنثی شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: معلمان و مربیان تربیتی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دانش آموزان تبیین کنند تا دسیسه های دشمن خنثی شود.

کلام اله صفری به مناسبت هفته تربیت اسلامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تأسیس نهاد امور تربیتی در واقع اقدامی طاغوت ستیز و طاغوت زدایی در مدارس کشور بود که بعد از گذشت 43 سال، آثار و برکات آن در مدارس ما مشاهده می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه هفته تربیت اسلامی و روز تأسیس امور تربیتی در کشور سرآغاز اقدامی نوین در تربیت الهی و دینی دانش آموزان بود، خاطرنشان کرد: با توجه به منویات امام راحل در سال 58، شهیدان رجایی و باهنر با تأسیس این نهاد به اصلی ترین نیاز نظام تأسیس جمهوری اسلامی پاسخ دادند.

به گفته وی صیانت از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه آموزش و پرورش و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی از ثمرات تأسیس نهاد امور تربیتی است که باید تمام مسئولان در بدنه آموزش و پرورش به تحکیم این نهاد همت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

  ضرورت تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان 

  ضرورت تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان